Sunday, October 16, 2016

Forex Factory Thv V4

THV stelsel, finale uitgawe Welkom Handelaars en beginners. Ek bied en deel van 'n stelsel wat ek saamgestel om MT4. Die oorspronklike idee het gekom van 'n ervare handelaar (sedert 1994) sy naam hier in VF is Turhovach hy die ouderdom van 59 jaar (nie te ver weg van my af, lol). Ek het absoluut geen kommersiële rente op wat getoon in hierdie draad, ons is hier om mekaar te help. Ek het gevind dat die THV opstel baie maklik om waar te neem en om te werk met en begin om alles bymekaar te kry op die MT4 platform in Oktober 2008. Daar is nie te veel links van die eerste grafiek van Turhovach, het ons ook die THV Trix aanwyser wat die hart van die finale produk. Ons het meer as 180,000 downloads van hierdie en my privaat webblad totdat tyd stempel van vandag (28 September 2009) Lees asseblief Post 75 en die werklike V3 handleiding voor die oprigting van die belangrikste V4 reëls: Entry: Bo Coral net lank, onder Coral net kort prys kruis wolk - beide Trix mekaar kruis en het dieselfde kleur. Beste en mees veilige tendens bevestig is 'n kruis van die vinnige Trix op die vlak nul. Uitgang: Faster Trix van kleur verander en / of druk van 'n bekende goeie weerstand / ondersteuning vlak. Ander redes te neem wins kan wees. Druk van 'n tendens lyn, weerstand of ondersteuning lyn, horisontale Psig vlak (00-20 - 50 - -80) of 'n swart kat wat jou skerm Stop Loss steek: asseblief stel jou stop verlies volgens jou geld bestuursplan, soos hoër jou TF dat jy handel as laer jy die neut waarde stel en as hoër die Stop Loss, ook dit hang af van die geldeenheid paar wat jy handel dryf. Ek gebruik THV hoofsaaklik vir kopvel ambagte maar baie handelaars gebruik dit in hoër tydraamwerke. Ons, die THV span bewys dit net op 1M en 5M. Die 1M TF is slegs vir uiterste scalping en moet goeie FX vaardighede. Dit is die enigste reëls enigiets anders hang af van jou basiese kennis op FX en jou gevoelens. My spesiale dank aan SpecialED, TradeWell en Eddiemiller probeer die eerste beta setups, Doblece vir my te help in MT4 V220 opstel van kwessies en AK4X vir my altyd in 'n goeie bui te hou en wat daarop dui om hierdie draad oop te maak. En aan die einde te Turhovach vir pesenting sy kaarte en instellings in VF en so maak my agterdogtig wat agter daardie en laaste maar nie die minste nie, my vrou, gee my die tyd om te kry dit alles gedoen. Ook te danke aan MissPips vir die ontwikkeling van die MTF handel metode, om Traderathome vir sy pogings op die contionious ontwikkeling van die THV Pivot aanwyser, na Petrus D vir die geboorte van die THV Info aanwyser, Caveman vir die ontwikkeling van die THV Cavemanager, xux99 vir sy inconditional ontwikkeling van die THV EA en uiteindelik tot Stratman vir sy mini grafiek aanwyser. Daar is baie meer om te bedank, maar die lys sal te lank wees. cobraforex /new. gif Nuwe, skoner grafiek met meer funksies en 'n goeie ondersteuning, THV V4, vrygestel: Laai die sjabloon en handleiding onderstaande werklike THV span: Doblece, MissPips, Tradewell, Gofer Pips, Spesiale Ed, Cashmeer, SeerEye, Karun, Caveman, Stratman en Cobra. Ons don t aanbod bronkodes van die stelsel as daar baie gratis stelsels onder 'n ander naam in Ebay verkoop gewees het. Wie vra vir hulle sal verbied plaas in hierdie draad. Voorbeeld van 'n goeie daaglikse handel plan: Decidence insiggewende post van 'n lang tyd THV handelaar: Jack Herer Asseblief, as jy THV afgelaai en jy het 'n objektiewe mening nadat jy THV vir 'n rukkie (goed of sleg) laat asseblief 'n belasting op die regte boonste hoek van die bladsy, dit help ander handelaars om te sien of die lees van die draad het waarde, Dankie die THV span wens u aa groot handel resultaat vir nou en altyd. As jy probleme in die aflaai te ervaar en 'n uitbreiding soos verander dit na Zip of gebruik Firefox vir die aflaai. Jammer Mense, ek het om te gaan vir 'n goeie tyd, die redes word verduidelik in hierdie pos: forexfactory / showpost. ostcount 19888 Handel en en so veilig as wat jy kan. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) Mag ek in stryd met die reëls van die stelsel toe ek die sneller 'n ander Koop of verkoop sein A: Ja, jy kan, dit hang af van jou handel vaardighede. Byvoorbeeld handel 'n lang ná eerste keer raak 'n belangrike ondersteuning sou 'n rede na bevestiging wees, maar dit het niks te doen met die stelsel. Handel die THV jy moet wag vir al die parameters bevestig. Soms sien ek 'n duidelike inskrywing sein en neem die handel, ná 'n skuif van 'n paar pitte my handel gaan in rooi pitte, wat is die rede A: Nee stelsel is perfek, dat diegene ambagte wat ons nodig het om te bedek met 'n goeie MM is. Wat is die SL vir die THV stelsel A: dit hang af van die TF jy besig is, soos hoër die TF as hoër jou SL. Jy kan verklaar my gek, maar ek don t gebruik stelsel gebaseer SL terwyl handel my gunsteling TF, die 1M. Ek het meer geld op Brokers SL jag as in slegte posisies. Ek het 50 pitte vaste en 'n geestelike SL dat ek met die hand uit te voer. Waar ek die SL A moet stel: Vind die bedrag van pitte, stem jy te verloor, afhangende van jou MM, dit moet altyd gestel paar pitte bo of onder belangrike S R lyne. Hierdie stelsel Don t laat die skaduwee van die HA kerse, hoe ek kan maak om hulle op 'n show: Dit word aanbeveel om 'n aparte grafiek met die werklike kandelaars het op 4 verskillende TF s oop vir addisionele handel besluite, die skadu in die THV word nie gewys nie vir 'n beter oorsig, as jy daarop aandring, kan jy gaan na die HA eienskappe en kleur die 1 en 2 instellings. Ek het 'n paar weke met die stelsel en don t moet die persoon wat op die grafiek reëls nie, hoe om 'n skrap: Regskliek op jou grafiek, kies aanwysers en die L THV aanwyser verwyder, regs kliek weer op grafiek, gaan na lys voorwerp en al die voorwerpe vernoem THV daar, gereed te verwyder. Mag ek voeg meer aanwysers aan die stelsel A: Ja, jy kan as jy voel meer veilig, maar die stelsel is gemaak om 'n duidelike, vinnig en stres minder oog op 'n vinnige en korrekte handel besluit te neem nie. Soos meer dinge wat jy nodig het om te kyk na so stadiger jou besluit. Wat is die handel rigting toonbank tendens vermy ambagte A: Die handel tendens is afhanklik van die TF jy besig is met, in 'n 4H verslechtering neiging jy 'n baie op en af ​​tendense in kleiner TF s vind. jy moet kyk na 15M en 1H as jy die 5M handel te besliste die handel rigting. Hoe lank moet ek oefen myself op THV voor live gaan A: Ek wil voorstel vir newbees om handel te dryf ten minste 2 maande met positiewe resultate voordat lewendige handel 'n stelsel. Ervare handelaars sal nodig mag minder as 'n week moet ferm te kry op dit. Ek haat dit om baba-sit die monitors wag vir 'n perfekte inskrywing, ek wil meer aksie, kan ek gaan 'n paar pitte op 1M 'n jag: Die 1M THV grafiek is vir uiterste net scalping en moet 'n uitstekende handel vaardighede, ek don t aanbeveel vir newbees, as jy die aksie wil jy dalk wil om dit te doen op 'n demo rekening totdat hy 100 seker winsgewend op daardie TF te wees. Wat is die beste tyd om handel te dryf die THV A: Die THV is 'n tendens stelsel en werk die beste op 'n hoë volumes in Londen en New York oorvleuel sessie, maar die afgelope tyd wat jy het 'n sterk beweeg op die Asiatiese sessie sowel. Wat pare is die beste om handel te dryf die THV A: al vinnig bewegende geldeenheid pare, elke paar het 'n ander karakter en ek sou raai die handel dit primêre op jou gunsteling paar, myn is die E / O en AUD / USD. Wat is die beste pit waarde handel THV A: dit hang af van jou rekening aandele ons nie ons sê jy het 'n 5k rekening en aanvaar om te verloor 1 elke slegte handel wat jy kan verloor 50, gedeel deur byvoorbeeld 50 pitte SL op 15M TF jy 'n 1 pit waarde. In my webwerf wat jy 'n MM sakrekenaar om jou beste waarde kry. Wat anders wat ek moet bewus wees van die saak THV A: Alle stelsels moet goeie basiese kennis van FX, 'n stelsel is soos die hamer vir 'n skrynwerker, as hy S en Psig vlakke, 'n goeie bladsy doesn om beter handel vaardighede te kry. Baie belangrik: nooit ontslae beduie uit ander handelaar dit sal die beste inversie vir jou FX besigheid wees. Is daar 'n EA vir die THV stelsel A: Ek t gesien iemand wat die gevoel van 'n mens kan vervang nie, maar wie weet Hoekom Don t jy my pos of PM A beantwoord: Cobra is 'n besige man en kan t lui, re wees - read die draad. Alle ander vraag of voorstelle sal so gou as wat ek kan beantwoord. Sal opgedateer word met die tyd Cool Ek weet jy vyf het 'n ton van die werk in al hierdie dinge, en ek hoop dit gaan goed, en dat dit help sommige mense beweeg vorentoe met 'n reasonablly eenvoudige en praktiese stelsel. Ek sal check dit uit in diepte myself eers geleentheid net vir glimlag en so ek sal 'n idee wat jy ouens praat oor het. Ons vyf PM mekaar dikwels genoeg oor die afgelope paar maande, het ek nie 'n probleem om die eerste te instaan ​​vir jou onder die nuwe stelsel d as ek net verkry wat myself staan. Ek sou ander hoop met die vermoë om hul instaan ​​voeg sou oorweeg om dit te doen. Dankie AK, het jy my die idee om die draad te open, ek geniet altyd jou nie net leersaam maar snaaks poste, wat ons almal in 'n goeie bui selfs al 'n paar pitte het soms hou. Om al hierdie saam ook vir my gemaak het om ten volle te verstaan ​​dit en nou is dit is my vernaamste grafiek, lewendige handel dit. Aangesluit Augustus 2008 Status: Eie verkondig sielkundige 3179 Posts Ek neem ak4x advies en vouching vir een van die beste handelaars in euro / dollar draad. cobraforex. die koning van kopvel .. Om alle handelaars wat belangstel in 'n metode wat werk is. Ek hoogs stel voor toets hierdie eenvoudige een ten minste in 'n demo rekening en sien die glans van hierdie man wat die kuns van 'n beter scalping dan iemand anders wat ek ken bemeester. Goeie werk kobra verskillende menings hoog aangeskryf, onkundig om laster. Dankie PSI, ek m nie 'n koning te wees, het ek net doen wat ek geleer het in duisende van die skerm uur, lees dosyne boeke, lees van 'n hele klomp van die video's as oefen, oefen en oefen en uiteindelik het ek gevind wat my 'n bykomende inkomste maak. Die skraping as wat vasgestel my handel stile, vinnig in Neem Wins en hardloop. BTW: Geluk vir jou werklike gevolg van die wedstryd, my respek en hou op die goeie werk op die E / O draad, mense (my ingesluit) leer baie by jou stelsel THV, finale uitgawe ek vyf is die lees van die euro / dollar draad elke dag vir ongeveer 'n maand, en ek vyf is rustig toets 'n paar dinge gepos in daardie draad, soos vernuf se strategie. Nou het ek sy strategie met die THV stelsel (Ek het reeds die toets van die beta weergawe van THV) geïntegreer, en ek moet sê, die resultate is baie goed. Dankie vir jou insigte en vrygewigheid, vir die hulp beginners (soos ek). Ek ve demo handel vir ongeveer 4 maande. Baie om nog te leer. Jy is werklik 'n inspirasie vir baie handelaars hier, ek is seker daarvan. Aangesluit Julie 2008 Status: Nie alle inligting is voordelig. 1724 Posts n EA sal nie werk vir hierdie stelsel Soos Cobra geïllustreer in last post, sal die EA ambagte selfs al volume vermis gebaseer op parameters wat aanwysers is ingestel op te voer. Hoekom sou iemand wil outomatiseer hul handel Het enige stelsels ooit bewys dat beter as die resultate van 'n ervare handelaar met behulp van goeie MM As die antwoord is ja, dan sou daar 'n baie handelaars wees sonder werk. Die vloer van die aandelemarkte sal leeg wees. Ek mag verkeerd wees, maar lyk voor die hand liggend, aangesien daar handelaars in al die markte en as outomatisering gewerk, Don t jy dink dat almal sal spring aan boord Net 'n gedagte, en my 1,2760 werd. 'N EA sal nie werk vir hierdie stelsel Soos Cobra geïllustreer in last post, sal die EA ambagte selfs al volume vermis gebaseer op parameters wat aanwysers is ingestel op te voer. Hoekom sou iemand wil outomatiseer hul handel Het enige stelsels ooit bewys dat beter as die resultate van 'n ervare handelaar met behulp van goeie MM As die antwoord is ja, dan sou daar 'n baie handelaars wees sonder werk. Die vloer van die aandelemarkte sal leeg wees. Ek mag verkeerd wees, maar lyk voor die hand liggend, aangesien daar handelaars in al die markte en as outomatisering gewerk. Daar is professionele handelaars met behulp van outomatiese stelsels. Soos ek gesê het in my post met die beslaglegging st, beteken dit besonder stelsel nie goed pas met outomatisasie. Dit is nie te sê dat hierdie stelsel is nie winsgewend nie, net dat dit vereis subjektiewe oordeel met betrekking tot toegang en uitgang besluite. Soos vir waarom sou iemand wil hê om hul handel te outomatiseer, die redes is eindeloos. My rede is ek m n selfstandige vragmotorbestuurder met 4 kinders, sokker praktyk, ens, ens Automation, vir my, is 'n primêre middel van handel sonder die afleiding van my lewe beïnvloed handelsprestasie. Die is nie 'n enkele metode, maar 'n metode wat die beste geskik is vir die individuele handelaar, (IMHO). (Afskeid van die seep boks.) Beste groete, en geen persoonlike aanval bedoel. Daar is professionele handelaars met behulp van outomatiese stelsels. Soos ek gesê het in my post met die beslaglegging st, beteken dit besonder stelsel nie goed pas met outomatisasie. Dit is nie te sê dat hierdie stelsel is nie winsgewend nie, net dat dit vereis subjektiewe oordeel met betrekking tot toegang en uitgang besluite. Soos vir waarom sou iemand wil hê om hul handel te outomatiseer, die redes is eindeloos. My rede is ek m n selfstandige vragmotorbestuurder met 4 kinders, sokker praktyk, ens Geen misdryf geneem my vriend. Ek hoop jy het nie my vraag persoonlik te neem as ek nie van plan is dit so. Ek is net bevraagteken die sukses van outomatisering teen goeie ou eyeballin. Natuurlik is daar omstandighede, soos die uwe, wat outomatisering is die antwoord. Maar weereens, ek bevraagteken die sukses van sulke stelsels, en as hulle meer suksesvol was dit staan ​​net logies dat al die groot handelaars hulle uitsluitlik sal gebruik om menslike foute uit te skakel. Ek het 'n besige lewe ook, hardloop my tandheelkundige laboratorium, handel, en gesinslewe. Ja daar afleiding, maar ek wil net vir my te blameer as ek verloor 'n bedryf en nie 'n outomatiese stelsel word cussin. Op dié manier kan ek my eie gat te skop Met tyd en toewyding, ek hoop om dit my voltydse werk te maak en laat die tand whittlin iemand veel jonger met 'n beter oë en talente. Goeie handelstoestande vir julle, en sorg. Hoekom sou iemand wil outomatiseer hul handel Het enige stelsels ooit bewys dat beter as die resultate van 'n ervare handelaar met behulp van goeie MM As die antwoord is ja, dan sou daar 'n baie handelaars wees sonder werk. Die vloer van die aandelemarkte sal leeg wees. Ek mag verkeerd wees, maar lyk voor die hand liggend, aangesien daar handelaars in al die markte en as outomatisering gewerk, Don t jy dink dat almal sal spring aan boord Net 'n gedagte, en my 1,2760 werd. Handlanger is nie so eenvoudig nie, is baie redes vir die gebruik van EA (of beter sê outomatiese handel nie net EA in MT4). Sommige bronne het gesê dat ongeveer 30 (volume) van bestellings in die VSA uitruil is van outomatiese stelsels. As een gebruik outomatiese stelsels kan hy dit gebruik 24 h in baie markte in baie TF en sekuriteite. Dit is baie moeilik (en duur) om dit te doen met net 'n mens handelaars - maar belangrik kan wees as gevolg van teorie van diversifikasie (Jy weet Markowitz, Sharpe en ander) - minder risiko met 'n beter opbrengs veral met 'n paar goeie MM bv vaste verhouding. Outomatiese stelsels don t voel gierigheid of vrees, Don t siek word, Don t het probleme met die vrou (of man) Don t nodig vakansies nooit impuls te neem of wraak handel ná verlies ens in die wêreld van soms belê handelaars loop uit met die beste maatskappy kliënte ens Ervare handelaar is gewoonlik beter as outomatiese stelsel, maar wanneer daar baie stelsels op verskeie markte en TF dit kon beter in terme van risiko en opbrengs te wees. Dit is n spel met getalle as elke stelsel het 'n positiewe verwagte waarde en werk met behulp van verskillende strategie en nie gekorreleer verskillende markte dit kan baie interessant wees glo my. Outomatiese handelaars wêreld is besig om vinnig groeiende, maar ek dink daar sal altyd plek vir goeie handelaars (soos ons). Dankie Cobra vir stelsel - dit lyk interessant. Ek m saam met outomatiese stelsels, maar persoonlik ek hou scalping en THV stelsel lyk goed. Ek sal nie, die meeste stelsel drade gesterf het as gevolg van hierdie rede. Ek Don t glo in enige EA, erger hulle terug te toets. Wat ek wou wys word hier gewys, ek don t enigiets meer. Dit is tipies vir newbees, nadat blaas 'n paar rekeninge wat hulle wil om iets veilige het, vervang hul aaklige handel vaardighede. In plaas van mors tyd en geld in EA s is dit beter om die waardes te belê in Forex onderwys gebruik. Ek sou 'n EA waardeer van een van die uitstekende coders hier in VF wat 'n koop gee of te verkoop sein dat B bevestig sou word. Thanlks vir die bekendstelling van jou mooi metode Kan jy my vertel waar ek die mooi gekleurde RSI aanwyser op jou monster grafiek groete en gelukkig Pippin P. s. kan vind Wat is jou mening oor die COG aanwyser Het jy enige ervaring met dit. Aangesluit Augustus 2008 Status: skerp die scalper Razor 4703 Posts Thanlks vir die bekendstelling van jou mooi metode Kan jy my vertel waar ek die mooi gekleurde RSI aanwyser kan vind op jou monster grafiek groete en gelukkig Pippin P. s. Wat is jou mening oor die COG aanwyser Het jy enige ervaring met dit Wellcome Bernhard. Ek het 'n rat sedert meer as 'n jaar op my kaarte, sal ek in die week hoekom verduidelik. hier die interne gekleurde RSI geword Augustus 2008 Status: skerp die scalper Razor 4703 Posts Dit is die tipiese newbee loopbaan, ek en die meeste ander gedoen (Ten minste in dele) en vele ander sal doen in die toekoms. Ek het nog nooit 'n rekening blowed omdat ek dit daarvan vol was op tyd, lol. Die beginner tyd begin met 'n demo en koop wanneer die prys styg en verkoop wanneer dit gereed is om te maak dat pitte m. Die aanwyser tyd Chart vol aanwysers, swak ruimte gelaat vir 'n paar meer. Pie in die broek, terwyl die neem van 'n handelsmerk en onmiddellik sê: Waarom die hel Ek het dit die eerste keer kans om uit te kry met net 'n paar pitte verloor, as die tendens veranderinge en sal 150 pitte gemaak het as gebly met die handel. Die verandering van aanwysers uurlikse omdat didn t werk. Beset met alles wat fancy gekleurde INDIS en 'n paar keer om te installeer Stop verlies vergeet en blaas die eerste live rekening - blameer al stelsel ontwikkelaar en aanwyser coders. Die sein diens drade vul die rekening weer en nou doen dit uit te voer verskillende, skuil in die drade vir 'n paar veilige oproepe weer waai daardie rekening en blameer die damn handelaars wat gewys het met 'n slegte ambagte. Die EA keer as ek s en waai dat weer rekening - maar vinniger. Die begin weer of opgee tyd Bly vir 'n maand of so, maar na ophou huil, ontbreek dit FX gevoel - maar hoe om weer te begin Onthou dat sommige ouens in die drade het gesê dat jy moet lees en al daardie dinge, ok kan gee dit 'n laaste drie. Na 'n half jaar studeer - begin op 'n skoon kandelaar of kolomgrafiek met een of twee aanwysers, teken tendens lyne Horisontale lyne, die opstel van leuens na groter beweeg, respek vir spilpunt vlakke, Psig vlakke ens en voila wat werk, in alles wat boeke was ook lees oor geldbestuur en begin om net 1 of 2 'n handelsmerk te waag. Halleluja nou 'n nuwe suksesvolle handelaar word gebore. Isnt dit so So my vraag is, hoekom nie direkte versterking om die laaste deel van daardie geskiedenis in plaas van verby dat pynlike eerste, tweede, derde en vierde keer Nou, vir wie is THV Reg, vir die ouens wat in die laaste fase van ons handelaar t weet hulle net handel Demo totdat jy ten volle te verstaan ​​wat jy doen. Goeie nag aan almal Die Cobra Forex Trading System is 'n groot stelsel wat 'n paar jaar gelede is ontwikkel deur 'n groep van die Spaanse handelaars. Daar is verskeie weergawes van Cobra Forex Trading System wat deur 'n paar jaar en een van die beste stelsels steeds beskikbaar ontwikkel. Uit my ervaring, kan ek jou verseker dat dit 'n standaard stelsel en kan gebruik word in 'n skoon en herhaal manier om op te bou winste. As die mark is te onbetroubaar en buigsaam, sodat enigeen strategie om suksesvol te wees sonder verandering is nie voldoende nie. Klik hier om 'n GROOT Trading Tool en Strategie gratis Jy moet die nuutste weergawe te samel aflaai. Ek gewoonlik weergawe 4 is een van die mees uitstekende en, op voorwaarde dat die handelaar, is bewus te verander mark kan nog vir die stigting van 'n baie doeltreffende handel benadering. Die stelsel is eenvoudig en skerpsinnige om te studeer en relevant wees. Sowel jy kan 'n paar 'n paar ekstra elemente van toepassing as jy volg en neem oor hierdie stelsel. Aanvanklik, kan jy t gebruik 'n tyd minder as H1 en sou H4 guns. Ek wil graag gebruik van tendens lyne te maak en te kanaliseer om te help vals seine te verminder. Inkomende soekterme: ongelooflike nuwe forex aanwysers Cobra Forex Trading System THV V3 GRATIS thv 4 koraal aanwyser MT4 indicadores thv kobra indicador FOREX S 30 GOLD indicador cobraforex Descargar Gratis FOREX COBRA stelsel forex kobra aflaai koraal lyn cobraforex


No comments:

Post a Comment