Thursday, October 6, 2016

Forex Trading Is Halal

Is Binary Options Halal in Islam Trading met binêre opsies lyk na die Islamitiese gemeenskap te verdeel. Dit is 'n nuwe (As jy dink Olie sal optrek). Daar is makelaars soos Banc de Binary met 'n baie klein opsie expery soos 60 sekondes of hou 5 minute. So is jou taak is dit om te voorspel of die mark prys van olie styg of daal gaan binne die volgende 60 tweede of 5 minute (byvoorbeeld by Banc de Binary). Soos jy sien daar is 'n soort verbintenis karakter wat duidelik (ar m) en nie (al l) deur die reëls van (ar a). So het die handel met binêre opsies is 'n moeilike ding: Dit is 'n soort van-beurs / beurs in die algemeen op die markte en aan die ander kant is dit dikwels aangebied met 'n verbintenis karakter. Baie aanlyn makelaars bied bonus, risiko gratis ambagte en baie ander bemarkingsinstrumente wat algemeen gebruik by online casino en ander verbintenis webwerwe van die ongelowiges is. Dit is belangrik om 'n Islamitiese makelaar met GEEN RIBA gebruik Daar is 2 maniere hoe om nie te handel met binêre opsies, twee maniere waarop te maak binêre opsies Haram: As jy handel op geldeenhede of as jy dit gebruik sonder strategie soos verbintenis. handel Binary Options is nie Gharar: As jy al die handel met geldeenhede Jy moet nie handel met euro / dollar maak nie saak hoe goed dit sou wees vir jou te vermy. Bly by waardes en kommoditeite soos olie en goud en jy veilig is om handel te dryf is. handel Binary Options is nie Maysir, Quimar: As jy hieronder lees en gebruik maak van ons strategie wat jy is daarby NIE verbintenis, jy ernstig te belê in vaste waardes. Daarom is hierdie soort van handel is ok met Maysir / Quimar, maar jy moet 'n handelaar met Islamitiese handel rekening te gebruik. Is die handel met binêre opsies (al l) of (ar m) in Islam My liewe Islamitiese broers, ons is mense gebore met die oog handel sedert die antieke tye weddenskappe op tot (oproep) of af (sit). As jy die mark te neem en maak wyse besluite om 'n paar ekstra geld te maak vir jou familie of die Islamitiese godsdiens ondersteun, jou kennis en wysheid te gebruik wat jy as 'n man wat omgee vir sy gesin en sy moskee. Daar is geen werklike spesifieke Islamitiese Binary Options. so het ons 'n blik in detail oor hierdie onderwerp te neem: (al l) Trading: Jou handel met binêre opsies is halal as: Jy gebruik 'n goeie Halal Binary Options makelaar wat nie bemark met dinge of verneuk ons ​​Moslem-broers. Jy handel met selfbeheersing en nooit handel verliese vergoed uit die voormalige ambagte. Jy handel met 'n duidelike strategie na die waarneming van die mark en / of ekonomiese aanwysers. Jy don t handel verliese vergoed. Jy lieg nooit oor jou handel uitgawes om jou familie of enigiemand anders. Jy neem 'n aanlyn makelaar wat 'n Islamitiese tipe rekening bied soos uit 24Option is 'n goeie beginpunt vir verhandeling halal met binêre opsies Halalbinaryoptions beveel 24Option vir jou handel aktiwiteite, bied hulle die beste Islamitiese rekeninge, betroubaar en baie veilig. As jy handel soos hierdie, is dit okay met ons godsdiens en jy kan gaan handel nou (ar m) Trading: Jou handel met 'n digitale opsies is Haram as: Jy voel jouself bestuur deur gierigheid, terwyl die handel Jy handel sonder om jou gesin te weet oor jou telling en verdienste jy voel verslaaf aan die handel jy handel sonder consciouness en kennis jy hoef recherche vir elke handel en gebruik van 'n strategie vir die handel jy probeer om verliese voor julle uit handel met 'n sterk emosies jy neem geld vir verhandeling wat jy hoef nie (soos 'n vergoed lening of krediet) Jy handel met makelaars wat nie ernstige en. Hoekom is dit so moeilik om te sê as Binary Options is halal of haram in Islam Baie mense hulself vra of die handel met 'n digitale opsies is 'n halal vorm van handel op die Forex, indekse, kommoditeite en Stock Market. Hoekom is hulle almal onseker daaroor Wat maak hulle dink dat die handel met binêre opsies is Haram Die antwoord is eenvoudig soos dit kan wees: Dit is 'n baie nuwe en nog baie eksotiese manier van handel en om geld te maak. Elke geleentheid om geld te maak het sy opgestaan ​​en nadele soos jy weet. As jy handel dryf op 'n Bazar byvoorbeeld en jy is 'n goeie handelaar dit kan wees dat die verkoper of koper is ongelukkig oor die transaksie nadat hy het dit, want jy hom gedwing om dit te doen. Tog, almal is verantwoordelik vir sy eie besluite te neem. Dieselfde geld vir die handel met hierdie soort opsie om te koop. Daar is een van jou persoonlike eienskappe in die vraag: Is jy gedissiplineerd genoeg is om handel te dryf Jy sal moet jou emosies koppel, sal jy het om te vermy om gulsig, sal jy het om te koel besluite in warm situasies maak, sal jy het om te weerstaan ​​seducting bonus bied en jy sal hê om te bereken en te doen geldbestuur as 'n ware manne wat omgee vir hul vrou t vergeet om 'n klein stukkie van jou inkomste te gee aan jou plaaslike moskee om jou dankbaarheid vir Allah en sy nuttige hand bo jou wys. Dalk sien jy nou hoekom dit so moeilik om te sê presies wanneer die handel met binêre opsies is halal of haram. Die antwoord is nie om uit te vind in die handel instrument self, dit is te vinde in jouself en hoe goed jou persoonlikheid ontwikkel. As jy belangstel in Arabiese binêre opsies in die algemeen is, kliek op die skakel as ons daar bymekaar goeie info oor binêre opsies handel in die algemeen in die Arabiese wêreld. Beste belang Free Broker Banc de Binary Islamitiese rekening Aturan Dan Cara Trading Forex Tanggal: Januarie 2010 Bagi Anda yang masih AWAM tentang Dunia forex. tentunya bertanya Tanya, bagaimana sih Cara bermain handel forex itu Jawabannya FACILE sekali. Huishoudelijke teller aan Bermain Forex Sebelum masuk punte tradingnya, Kita jelaskan dulu mengenai infrastruktur penunjang. Teller aan bisa handel forex aanlyn yang diperlukan hanya Komputer PC, dan koneksi Internet. Selain itu, diperlukan pula sagteware platform handel forex Yang bisa didownload Dan digunakan secara gratis. Dimana bisa mendapatkan sagteware teller aan bermain forex itu Tentu Saja dari makelaar yang akan menghubungkan Anda sebagai handelaar ke pasar forex. Sangat FACILE sekali bukan teller aan melihat ilustrasi bagaimana Cara handel forex aanlyn bisa langsung di Komputer Anda dengan Type demo Yang juga disediakan oleh makelaar. Anda bisa membaca petunjuk Cara mendapatkan Type demo disini. Bermain forex bisa dilakukan kapanpun, Karena waktu Dan konfyt handel forex berlangsung 24 konfyt van ProZ. com Senin hingga Jumat. Teller aan lebih detailnya, Simak di article tentang waktu Dan konfyt handel forex berikut. Basic Configuration Dan Cara Trading Forex Pada dasarnya bermain forex dilakukan dengan melihat kondisi pasar, Lalu memprediksi apakah Waardering: suatu paar Mata uang nantinya Akan Naik term of turun. Prediksi itu kemudian dieksekusi dengan membuka posisi handel (oop posisie). Punte in forex hanya Ada 2 Account oop posisi. Yaitu 1. Beli / koop / lank. Posisi handel forex dibuka Jika Waardering: paar diprediksi Akan NAIK 2. is te koop / verkoop / KORT. Posisi handel forex dibuka Jika Waardering: paar diprediksi Akan TURUN Agar lebih jelasnya Alles ilustrasi dua orang bermain forex di VRAAG HIERONDER ini: Handoko masuk di posisi KOOP (Beli) EUR / USD di 1,3000. Setelah waktu tertentu, Handoko BESLOTE di 1,3064. Dengan begitu, Handoko mendapatkan keuntungan 64 pit. Jika Handoko BESLOTE di 1,250 Maka Handoko mengalami kerugian 50 pit. Erik masuk di posisi VERKOOP (is te koop) GBP / USD di 1.500. Setelah beberapa lama, Erik BESLOTE di 1.400 teller aan mendapat wins 100 pit. Jika Erik BESLOTE di 1,650 Maka Erik rugi 150 pit. Close artinya n basiese menutup posisi handel yang sedang berjalan term of oop. Pip n basiese satuan terkecil punte forex. Memahami Waardering: pitte sangat penting bagi siapa Saja yang sedang Belajar Cara handel forex. Teller aan Beoordelingen lengkapnya, Simak disini. Kesimpulan Persyaratan / infrastruktur punte handel forex aanlyn n basiese sangat FACILE Dan murah. Basic Configuration dari handel forex n basiese sangat sederhana: Beli Jika memprediksi Akan Naik, dan is te koop Jika memprediksi Akan turun. Jika prediksi benar Maka Akan memperoleh keuntungan, Jika Niet Maka sebaliknya. Infrastruktur, Cara, dan aturan teller aan bisa bermain forex n basiese FACILE. Bagian Sulit n basiese bagaimana Cara handel Yang benar agar bisa menjadi pemenang / wins. Baca juga Qorry: teller aan bergabung bisa mendaftar pada Salah Satu makelaar forex. Mengenai modale, Anda bisa memilih makelaar dengan Vrae deposito minimale Yang sesuai dengan kemampuan Anda. Selain itu perlu diperhatikan juga Type Dan kondisi handel Yang ditawarkan. Ada pula makelaar Yang Niet mengharuskan Anda teller aan menanamkan modale terlebih dahulu, TAPI justru memberikan modale Awal dengan persyaratan-persyaratan tertentu. Sebagai rekomendasi, Anda dapat menyimak review makelaar teller aan mendapatkan Beoordelingen mengenai makelaar-makelaar forex. Bisa KAH anda merekomendasikan makelaar yg terpercaya, dan bagaimana Cara menghubunginya setelah Saya Baca article diatas. Ek was tertarik teller aan mencobanya, Tolong ajari Saya bagaimna Saya bisa bergabung di forex apakah butuh modale bagaimana kita bisa memulainya Terima ksih Coba Belajar di sekolah forex. yng deket2 disini juga Ada seputarforex / Belajar / sekolah / Kalo cuman Belajar nggak perlu modale, bisa Om in di Type demo ALLE makelaar. Gratis dhe nggak ribet baru Kalo mo handel beneran (dapet wins beneran TAPI juga tanggung resiko rugi beneran), perlu selektif memilih makelaar Dan perlu memasukkan modale juga. Kalo masih pen, masukin modale juga Jangan terlalu Besar dulu, yg sesuai SAMA Vrae yg sanggup direlakan aja .. Mau Tanya gan apakah Agan membutuhkan houer neem term of tehnisi menaik nurunkan smua in hierdie kombinasie Mata uang asing Kami Punya gespecialiseerd nya bukti pitte forex selama blakangan ini ke hou DLM Arti TDK Ada pitte di ringe TDK Kami hou as blm Ada yg bisa menahan pitte sekecil mungkin di smua in hierdie kombinasie Mata uang asing 087859782973 Saya butuh Kerja NIH Beny laksmana Hendra SE Saya ingin Belajar tandingnya. gimana canya. Biasanya teller aan-lys forex minimale modalnya berapa ya gan. Mau ikutan handel forex soalnya. tergantung brokernya, SAMA Type Yang Agan en kies. paling kecil bisa likse 1 bahkan Ada yg g perlu SAMA sekali CZ Ada yg ngadain bonus2 deposito. TAPI ya itu, en kies makelaar SAMA Type handel kan gabisa sembarangan. gabisa dicari dari yg dpnya paling kecil aja, mesti Ada penyesuaian juga SAMA kualitas makelaar N kondisi tradingnya. Mau handel forex perlu deposito ke brokernya dulu, bisa lewat oordrag bank, Kartu Kredit, ATO epayment. enggak Ada | Privacy mesti nabung di bank mana, kecuali Kalo brokernya Buka Metode toegewezen Yang bisa deposito onttrekking via bank lokal tertentu kajak BRI, BBG, DSB. TAPI makelaar Kaya gitu masih plaas Nog geen jarang yang masih Sering diandalkan ya epayment. elektroniese oorbetaling. SAMA Kartu Kredit itu. Gan, apakah Uitnodiging Ada orang yang Uitnodiging terbukti bermain Forex, Yang Uitnodiging bisa di jadikan penghasilan pokok sehari2 (Trading vir die lewe) di Indonesië ini. Mengingat teller aan menebak oog mark sangatlah Sulit (walaupun dengan indikator apapun), Karena kita TDK bisa menebak pikiran orang di seluruh Dunia Mau handel APA. Jare Saya, hoof saham lokal aja sangat Susa menjaga wins, di totaal 2 masih rugi terus / - 2 jaar oud. Bagaimana pendapat Agan (apakah ini hanya Besigheid main2 aja dari beberapa makelaar Saya juga pernah mencoba handel Binary (ewekansige).Awalnya / -. 1 Minggu kita bisa mengendalikan Arag pasar eeh kemudian seterusnya, Kita Niet Akan bisa lagi mengendalikan Arag mark (Kita Niet Akan bakal menang). Seakan Akan settingannya Uitnodiging berubah (maksudnya Uitnodiging direkayasa) Tentunya Ada Dan banyak. Tapi kebanyakan dari mereka Minder mempublikasikan diri. Trader seperti ini juga biasanya mengadakan seminaar-seminaar handel teller aan berbagi ilmu. Market memang Niet bisa kita kendalikan, KRN pergerakan di mark ditentukan SAMA Regte permintaan Dan penawaran dipasar. Kalau handel DGN ingesteldheid kita bisa mengendalikan mark, Maka itu Minder tepat. yg memungkinkan n basiese kita menganalisa mark, dan disana kita bermain DGN peluang, bukan kepastian. Krn Niet Ada analisa yg seratus persen benar. Setiap trdng Pásti Ada resiko, jadi Rijke juga bisa tergantung bgaimana Usaha kita memperbesar peluang wins as meminimalisir resiko kerugian. Ada banyak alasan knpa seorang handelaar tak juga bisa wins DGN konsisten. Meganiese makelaar mungkin adlh Salah satunya, TAPI sbelum itu, Coba pikirkan juga tentang faktor gelê seperti sistem handel, disiplin thdp sistem handel, geld bestuur, dan psikologi handel. Kalo binêre mah jelas-jelas itu meganiese makelaar gan. Kalau forex term of saham, itu Yang penting bukan menebak mark (kan bukan Judi), Yang penting eksekusi Strategie. Kalau belangrikste tebak-tebakan sih, sampai bangkrut juga nggak Akan Sukses. Yang penting paham APA aja fundamentele di pasar. Hierdie uitstekende Punya sistem handel teknikal Yang mantep. Terakhir, kalau MM-nya oke juga, bisa la dapet lumayan. Verlies tetep kadang-kadang, TAPI asal wins lebih Gede dari verlies, kan nggak masalah. sebagai pemula, 1. internet yg stabil, silakan en kies sendiri2. Jangan coba2 langsung traed, pake demo dulu3. SIAP geestelike Pásti kalah4. di forex hitungan per detik selalu berubah5. mulai yg sederhana, kies transaksi koop as minder secara bersama Alles APA yg ter JD (INI pier seperti belangrikste sapcha Kartu) 6. Ek was baru 1 minggu teller aan cari Tahau, tetapi Saya banyak membaca article tentang forex. 7. analisa, berita, inligting IFU hnya 0.5 aja 8. sebaik nya belangrikste konfyt 21. 00 WIB keatas9. 30 teller aan ke untungan, 70 kalah nya. ini Jare Saya punte 1 minggusalam Saya Mau Tanya NIH suhu hehe, Kira Kira Kalo makelaar Indonesië patut di perhitungkan ndak ya punte kancah per forex-'n kita nou af ini hehe. smoga punte Belajar forex kita semakin Mahir lagi. Salam dari Kami temen forex juga. Islamitiese Forex Trading Islamitiese forex 1. Die Basiese valutatermynkontrakte Daar is 'n algemene konsensus onder Islamitiese regsgeleerdes op die siening dat geldeenhede van verskillende lande uitgeruil kan word op 'n plek basis teen 'n koers verskil van eenheid, aangesien geldeenhede van verskillende lande is duidelike entiteite met verskillende waardes of intrinsieke waarde, en koopkrag. Daar blyk ook 'n algemene ooreenkoms tussen 'n meerderheid van die geleerdes op die oog wees dat valuta op 'n vooruitprysingsgrondslag basis is nie toelaatbaar is, dit is, wanneer die regte en verpligtinge van beide partye het betrekking op 'n datum in die toekoms. Daar is egter 'n aansienlike verskil van mening onder regsgeleerdes wanneer die regte van een van die partye, wat dieselfde is as verpligting van die teenparty is, is uitgestel tot 'n datum in die toekoms. Om uit te brei, laat ons kyk na die voorbeeld van twee individue A en B wat behoort aan twee verskillende lande, onderskeidelik Indië en die VSA. A van voorneme is om die Indiese roepee verkoop en koop VS dollar. Die omgekeerde is waar vir B. Die roepee-dollar-wisselkoers ooreengekom is 01:20 en die transaksie behels die koop en verkoop van 50. Die eerste situasie is dat 'n maak 'n plek betaling van Rs1000 om B en aanvaar betaling van 50 van B . Die transaksie vereffen op 'n plek grondslag van beide kante. Sulke transaksies is geldig en Islamically toelaatbaar. Daar is geen twee menings oor dieselfde. Die tweede moontlikheid is dat vereffening van die transaksie aan beide kante is uitgestel tot 'n datum in die toekoms, sê ná ses maande van nou af. Dit impliseer dat beide A en B sou maak en te aanvaar betaling van Rs1000 of 50, na gelang van die geval, na ses maande. Die oorheersende siening is dat so 'n kontrak is nie Islamically toelaatbaar. 'N Minderheid siening van mening dat dit toelaatbaar is. Die derde scenario is dat die transaksie gedeeltelik vereffen van die een end net. Byvoorbeeld, 'n maak 'n betaling van Rs1000 nou na B in plaas van 'n belofte deur B te betaal 50 aan hom na ses maande. Alternatiewelik, 'n aanvaar 50 nou van B en beloof om Rs1000 betaal om hom na ses maande. Daar is lynreg teenoorgestelde standpunte oor die toelaatbaarheid van sodanige kontrakte wat beloop bai-Salam in geldeenhede. Die doel van hierdie artikel is om 'n omvattende ontleding van verskeie argumente aan te bied ter ondersteuning en teen die toelaatbaarheid van hierdie basiese kontrakte waarby geldeenhede. Die eerste vorm van kontraktering met die uitruil van countervalues ​​op 'n plek grondslag is sonder enige vorm van omstredenheid. Toelaatbaarheid al dan nie van die tweede tipe kontrak waarin lewering van een van die countervalues ​​uitgestel tot 'n datum in die toekoms, is oor die algemeen bespreek in die raamwerk van Riba verbod. Gevolglik het ons gesels oor hierdie kontrak in detail in artikel 2 wat handel oor die kwessie van die verbod op Riba. Toelaatbaarheid van die derde vorm van kontrak waarin lewering van beide die countervalues ​​uitgestel, is oor die algemeen bespreek binne die raamwerk van die vermindering van risiko en onsekerheid of gharar betrokke by sulke kontrakte. Dit is dus die sentrale tema van artikel 3 wat handel oor die kwessie van gharar. Artikel 4 pogings 'n holistiese siening van die Sharia verband kwessies soos ook die ekonomiese belangrikheid van die basiese vorme van kontraktering in die geldeenheid mark. 2. Die kwessie van Riba Verbod Die divergensie van x bekeken1 op die toelaatbaarheid al dan nie van valutatermynkontrakte in geldeenhede kan hoofsaaklik teruggevoer word na die kwessie van Riba verbod. Die behoefte om Riba in alle vorme van valutatermynkontrakte uit te skakel is van die uiterste belang. Riba in sy Sharia konteks is oor die algemeen defined2 as 'n onwettige wins verkry uit die kwantitatiewe ongelykheid van die countervalues ​​in 'n transaksie wat voorgee om die uitruil van twee of meer spesies (Anwa), wat aan dieselfde genus (jins) en word gereeld deur te bring dieselfde doeltreffende oorsaak (illa). Riba is oor die algemeen geklassifiseer in Riba al-Fadl (oortollige) en Riba al-nasia (uitstel) wat 'n onwettige voordeel onderskeidelik aan te dui deur middel van 'n oormaat of uitstel. Verbod op die voormalige word bereik deur 'n bepaling dat die wisselkoers tussen die voorwerpe is eenheid en geen wins is toelaatbaar om enige party. Laasgenoemde soort Riba word verbied deur disallowing uitgestelde nedersetting en te verseker dat die transaksie vereffen op die plek deur beide die partye. Nog 'n vorm van Riba genoem Riba al-jahiliyya of pre-Islamitiese Riba wat na vore wanneer die man wat uitleen vra die lener op die vervaldatum as laasgenoemde die skuld sou vereffen of dieselfde verhoog. Toename vergesel deur die heffing van rente op die bedrag wat aanvanklik geleen. Die verbod op die Riba in die uitruil van geldeenhede wat deel uitmaak van verskillende lande vereis 'n proses van analogie (qiyas). En in so 'n oefening wat analogie (qiyas), doeltreffende oorsaak (illa) speel 'n uiters belangrike rol. Dit is 'n algemene doeltreffende oorsaak (illa), wat die doel van die analogie met die onderwerp verbind, in die uitoefening van analogiese redenasie. Die toepaslike doeltreffende oorsaak (illa) in die geval van valutatermynkontrakte is onder andere bepaal deur die groot skole van Fiqh. Hierdie verskil word weerspieël in die analoog redenasie vir papier geldeenhede wat deel uitmaak van verskillende lande. 'N Vraag van aansienlike belang in die proses van analoog redenasie verband hou met die vergelyking tussen papier geldeenhede met goud en silwer. In die vroeë dae van die Islam, goud en silwer uitgevoer al die funksies van geld (thaman). Geldeenhede gemaak van goud en silwer met 'n bekende intrinsieke waarde (kwantum van goud of silwer in hulle). Sulke geldeenhede word beskryf as thaman haqiqi, of naqdain in Fiqh literatuur. Dit was universeel aanvaarbare as skoolhoof middel van ruil, rekeningkunde vir 'n groot deel van die transaksies. Baie ander kommoditeite, soos verskeie minderwaardige metale het ook gedien as middel van ruil, maar met 'n beperkte aanvaarbaarheid. Dit is beskryf as Fals in Fiqh literatuur. Dit is ook bekend as thaman istalahi as gevolg van die feit dat hul aanvaarbaarheid stamme nie uit hul intrinsieke waarde, maar as gevolg van die status verleen deur die samelewing in 'n bepaalde tydperk van die tyd. Bogenoemde twee vorme van geldeenhede is baie verskillend behandel deur vroeë Islamitiese regsgeleerdes uit die oogpunt van toelaatbaarheid van kontrakte met betrekking tot hulle. Die kwessie wat opgelos moet word, is of die huidige bedeling papier geldeenhede val onder die voormalige kategorie of laasgenoemde. Een siening is dat hierdie behandel moet word op gelyke voet met thaman haqiqi of goud en silwer nie, aangesien dit dien as die vernaamste middel van ruil en rekeneenheid soos laasgenoemde. Dus, deur analoog redenasie, al die Sharia-verwante norme en opdragte van toepassing op thaman haqiqi moet ook van toepassing op papier geldeenheid wees. Uitruil van thaman haqiqi staan ​​bekend as bai-sarf, en dus moet die transaksies in papier geldeenhede word gereeld deur die Sharia relevant is vir bai-sarf reëls. Die teendeel siening beweer dat papier geldeenhede op 'n wyse soortgelyk aan Fals of thaman istalahi as gevolg van die feit dat hul sigwaarde is anders as hul intrinsieke waarde behandel moet word. Hul aanvaarbaarheid spruit uit hul wetlike status binne die binnelandse land of wêreldwye ekonomiese belang (soos in die geval van die Amerikaanse dollar, byvoorbeeld). 2.1. 'N sintese van alternatiewe sienings 2.1.1. Analogiese beredenering (qiyas) vir Riba Verbod Die verbod op Riba is gebaseer op die tradisie wat die heilige profeet (vrede op hom) het gesê: So, die verbod op die Riba geld in die eerste plek om die twee edelmetale (goud en silwer) en vier ander kommoditeite (koring, gars, datums en sout). Dit geld ook, na analogie (qiyas) vir alle spesies wat gereeld deur dieselfde doeltreffende oorsaak (illa) of wat behoort aan enige een van die genera van die ses voorwerpe aangehaal in die tradisie. Daar is egter geen algemene ooreenkoms tussen die verskillende skole van Fiqh en selfs geleerdes wat deel uitmaak van dieselfde skool op die definisie en die identifisering van effektiewe oorsaak (illa) van RIBA. Vir die Hanafis, doeltreffende oorsaak (illa) van Riba het twee dimensies: die uitgeruil artikels behoort aan dieselfde genus (jins) hierdie besit gewig (wazan) of meetbaarheid (kiliyya). As in 'n gegewe ruil, beide die elemente van 'n doeltreffende oorsaak (illa) teenwoordig, wat is, die uitgeruil countervalues ​​behoort aan dieselfde genus (jins) en is al weighable of al meetbare, dan geen wins is toelaatbaar (die wisselkoers moet wees gelyk aan eenheid) en die uitruil moet wees op 'n plek basis. In die geval van goud en silwer, die twee elemente van effektiewe oorsaak (illa) is: eenheid van genus (jins) en weighability. Dit is ook die Hanbali siening volgens een version3. ( 'N ander weergawe is soortgelyk aan die Shafii en Malki siening, soos hieronder bespreek.) Dus, wanneer 'n mens goud verruil vir goud of silwer is verruil vir silwer, net spot transaksies sonder enige wins is toelaatbaar. Dit is ook moontlik dat daar in 'n gegewe ruil, een van die twee elemente van effektiewe oorsaak (illa) teenwoordig is en die ander is afwesig. Byvoorbeeld, as die uitgeruil artikels is almal weighable of meetbare maar behoort aan verskillende genus (jins) of, as die uitgeruil artikels behoort aan dieselfde genus (jins), maar nie is weighable of meetbare, dan ruil met wins (teen 'n koers verskil van eenheid) is toelaatbaar, maar die wisselkoers moet op 'n plek basis. Dus, wanneer 'n mens goud verruil vir silwer, die koers kan verskil van eenheid, maar nie uitgestelde nedersetting is toelaatbaar. As een van die twee elemente van effektiewe oorsaak (illa) van RIBA teenwoordig is in 'n gegewe ruil is, dan is nie een van die opdragte vir Riba verbod toe te pas. Ruil kan plaasvind met of sonder wins en albei op 'n plek of uitgestel word. Met inagneming van die geval van ruil met betrekking tot papier geldeenhede wat deel uitmaak van verskillende lande, sou Riba verbod 'n soektog na doeltreffende oorsaak (illa) vereis. Geldeenhede wat deel uitmaak van verskillende lande is duidelik onderskeibare entiteite dit is wettige betaalmiddel in spesifieke geografiese grense met verskillende intrinsieke waarde of koopkrag. Dus, 'n groot meerderheid van die geleerdes dalk tereg beweer dat daar geen eenheid van genus (jins). Verder, hierdie is nie weighable nie meetbaar. Dit lei tot 'n direkte gevolgtrekking dat nie een van die twee elemente van effektiewe oorsaak (illa) van RIBA bestaan ​​in so ruil. Dus, kan die uitruil plek vry van enige bevel met betrekking tot die wisselkoers en die wyse van vereffening neem. Die logika onderliggend aan hierdie posisie is nie moeilik om te verstaan. Die intrinsieke waarde van papier geldeenhede wat deel uitmaak van verskillende lande verskil as hierdie verskillende koopkrag. Verder kan die intrinsieke waarde of waarde van papier geldeenhede nie geïdentifiseer of vasgestelde in teenstelling met goud en silwer wat kan geweeg word. Dus, kan nie die teenwoordigheid van Riba al-Fadl (deur oortollige), of Riba al-nasia (deur uitstel) word gestig. Die Shafii skool van Fiqh van mening dat die doeltreffende oorsaak (illa) in die geval van goud en silwer om hul eiendom van wat geldeenheid (thamaniyya) of die ruilmiddel, rekeneenheid en stoor van waarde wees. Dit is ook die Maliki oog. Volgens een weergawe van hierdie siening, selfs al is papier of leer die ruilmiddel gemaak en is die status van die munt, dan sal al die reëls met betrekking tot naqdain, of goud en silwer op hulle van toepassing gegee. So, volgens hierdie weergawe, ruil met betrekking tot geldeenhede van verskillende lande teen 'n koers verskil van eenheid is toelaatbaar, maar moet vereffen op 'n plek basis. Nog 'n weergawe van die bogenoemde twee denkrigtings is dat bogenoemde aangehaal doeltreffende oorsaak (illa) dat hy geldeenheid (thamaniyya) is spesifiek vir goud en silwer, en kan nie veralgemeen. Dit wil sê, 'n ander voorwerp, as dit gebruik word as 'n ruilmiddel, kan nie in hul kategorie ingesluit. Dus, volgens hierdie weergawe, die Sharia opdragte vir Riba verbod is nie van toepassing op papier geldeenhede. Geldeenhede wat deel uitmaak van verskillende lande uitgeruil kan word met of sonder wins en albei op 'n plek of uitgestel word. Voorstanders van die vorige weergawe noem die geval van die uitruil van papier geldeenhede wat deel uitmaak van dieselfde land ter verdediging van hul weergawe. Die konsensus mening van regsgeleerdes in hierdie geval is dat so 'n ruil moet wees sonder enige wins of teen 'n koers gelyk aan eenheid en moet vereffen op 'n plek basis. Wat is die rasionaal onderliggend aan die bogenoemde besluit As mens in ag neem die Hanafi en die eerste weergawe van Hanbali posisie dan, in hierdie geval, net een dimensie van die doeltreffende oorsaak (illa) teenwoordig is, dit is, hulle behoort aan dieselfde genus (jins ). Maar papier geldeenhede is nie weighable nie meetbaar. Dus, sou Hanafi wet blykbaar toelaat uitruil van verskillende hoeveelhede van dieselfde geldeenheid op 'n kol basis. Net so as die effektiewe oorsaak daarvan om munt (thamaniyya) is spesifieke net om goud en silwer, dan Shafii en Malki wet sal ook dieselfde toelaat. Nodeloos om te sê, dit neerkom op dit toelaat-Riba gebaseer lening. Dit dui aan dat dit is die eerste weergawe van die Shafii en Malki het gedink wat die konsensus besluit van verbod op wins en uitgestelde nedersetting in die geval van die uitruil van geldeenhede wat deel uitmaak van dieselfde land onderliggend. Volgens die voorstanders, die uitbreiding van hierdie logika om die uitruil van geldeenhede van verskillende lande wil hê dat die uitruil met wins of teen 'n koers verskil van eenheid is toelaatbaar (aangesien daar geen eenheid van jins) impliseer, maar nedersetting moet wees op 'n plek basis. 2.1.2 Vergelyking tussen Geld Wissel en Bai-Sarf Bai-sarf gedefinieer in Fiqh literatuur as 'n beurs wat thaman haqiqi, gedefinieer as goud en silwer, wat gedien het as die skoolhoof ruilmiddel vir byna al die groot transaksies. Voorstanders van die siening dat enige uitruil van geldeenhede van verskillende lande is dieselfde as bai-sarf argumenteer dat in die huidige tydvak papier geldeenhede het effektief en heeltemal goud en silwer vervang as die ruilmiddel. Dus, deur analogie, ruil met betrekking tot so 'geldeenhede moet beheer word deur dieselfde Sharia reëls en opdragte as bai-sarf. Dit is ook aangevoer dat indien uitgestel nedersetting deur óf partye tot die kontrak toegelaat word, sou dit die moontlikhede van Riba-al nasia oopmaak. Teenstanders van kategorisering van valuta met bai-sarf wys egter daarop dat die uitruil van alle vorme van die munt (thaman) nie kan genoem word as bai-sarf. Volgens hierdie siening bai-sarf impliseer uitruil van geldeenhede gemaak van goud en silwer (thaman haqiqi of naqdain) alleen en nie geld uitgespreek as sodanig deur die staat owerhede (thaman istalahi). Die huidige ouderdom geldeenhede is voorbeelde van laasgenoemde soort. Hierdie geleerdes ondersteuning in dié geskrifte wat beweer dat indien die kommoditeite van ruil is nie goud of silwer (selfs al is een van hierdie is goud of silwer) dan, kan die wisselkoers nie genoem word as bai-sarf. Ook sou die bepalings met betrekking tot bai-sarf van toepassing op sodanige ruil wees. Volgens Imam Sarakhsi4 (terwyl in die geval van bai-sarf, dit is.) 'N aantal soortgelyke verwysings bestaan ​​wat daarop dui dat regsgeleerdes nie 'n uitruil van Fals (thaman istalahi) vir 'n ander Fals (thaman istalahi) klassifiseer of goud of silwer ( thaman haqiqi), as bai-sarf. Dus, kan die uitruil van geldeenhede van twee verskillende lande wat net soos thaman istalahi kan kwalifiseer nie geklassifiseer word as bai-sarf. Ook kan die beperking met betrekking tot plek nedersetting gehef word op sulke transaksies. Dit moet hier in ag geneem word dat die definisie van bai-sarf verskaf Fiqh literatuur en daar is geen melding gemaak van dieselfde in die heilige tradisies. Die tradisies te noem oor Riba, en die koop en verkoop van goud en silwer (naqdain) wat 'n groot bron van Riba mag wees, word beskryf as bai-sarf deur die Islamitiese regsgeleerdes. Dit moet ook op gelet word dat in Fiqh literatuur, bai-sarf impliseer uitruil van goud of silwer net of dit word tans gebruik as ruilmiddel of nie. Ruil met betrekking tot dinar en goue ornamente, sowel gehalte as bai-sarf. Verskeie regsgeleerdes het probeer om hierdie punt te verduidelik en gedefinieer sarf as wat ruil waarin beide die kommoditeite verruil is in die aard van thaman, hulself nie noodwendig thaman. Dus, selfs wanneer een van die kommoditeite verwerk goud (sê, ornamente), soos ruil genoem bai-sarf. Voorstanders van die siening dat valuta op 'n wyse soortgelyk aan behandel moet word bai-sarf ook ondersteuning van geskrifte van vooraanstaande Islamitiese regsgeleerdes lei. Volgens Imam Ibn Taimiya silwer). Soortgelyke verwysings is beskikbaar in die geskrifte van Imam Ghazzali5 Sover die menings van Imam Sarakhshi is betrokke met betrekking tot ruil met betrekking tot Fals, volgens hulle, 'n paar ekstra punte moet let geneem van. In die vroeë dae van die Islam, is dinar en dirham gemaak van goud en silwer hoofsaaklik gebruik as ruilmiddel in al die groot transaksies. Slegs die minderjarige kinders ingesink met Fals. Met ander woorde, het Fals nie die eienskappe van geld of thamaniyya ten volle besit en was skaars gebruik as stoor van waarde of rekeneenheid en was meer in die aard van die kommoditeit. Vandaar was daar geen beperking op die aankoop van dieselfde vir goud en silwer op 'n uitgestelde basis. Die hedendaagse geldeenhede het al die eienskappe van thaman en is bedoel om net thaman wees. Die ruil met betrekking tot geldeenhede van verskillende lande is dieselfde as bai-sarf met verskil van jins en dus, sou uitgestel nedersetting lei tot Riba al-nasia. Dr Mohamed Nejatullah Siddiqui illustreer hierdie moontlikheid met 'n example6. Hy skryf uitleen. 2.1.3 Definiëring Thamaniyya is die sleutel Dit blyk uit die bogenoemde sintese van alternatiewe sienings dat die belangrike kwessie lyk na 'n korrekte definisie van thamaniyya wees. Byvoorbeeld, 'n fundamentele vraag wat lei tot uiteenlopende standpunte oor toelaatbaarheid betrekking het op die vraag of thamaniyya is spesifiek vir goud en silwer, of kan word wat verband hou met enigiets wat die funksies van geld vervul. Ons samel 'n paar kwessies hieronder wat in ag in enige oefening kan in heroorweging van alternatiewe posisies. Dit moet waardeer wat thamaniyya nie absolute mag wees en kan wissel in grade. Dit is waar dat papier geldeenhede heeltemal goud en silwer het vervang as ruilmiddel, rekeneenheid en stoor van waarde. In hierdie sin, kan papier geldeenhede word gesê om thamaniyya besit. Maar dit is waar slegs binnelandse geldeenhede en kan nie geld vir buitelandse valuta wees. Met ander woorde, die Indiese roepee besit thamaniyya binne net die geografiese grense van Indië, en moenie enige aanvaarbaarheid nie in die VSA. Dit kan nie gesê word dat thamaniyya besit in die VSA, tensy 'n Amerikaanse burger Indiese roepee kan gebruik as 'n ruilmiddel, of rekeneenheid, of stoor van waarde. In die meeste gevalle so 'n moontlikheid is afgeleë. Hierdie moontlikheid is ook 'n funksie van die wisselkoers meganisme in plek is, soos, inwisselbaarheid van die Indiese roepee in Amerikaanse dollar, en of 'n vaste of swewende wisselkoersstelsel is in plek. Byvoorbeeld, in die veronderstelling gratis inwisselbaarheid van die Indiese roepee in Amerikaanse dollar, en omgekeerd, en 'n vaste wisselkoersstelsel waarin die roepee-dollar-wisselkoers nie sal na verwagting in die afsienbare toekoms te vermeerder of verminder, thamaniyya van roepee in die VSA is aansienlik verbeter . Die deur dr Nejatullah Siddiqui aangehaal voorbeeld blyk ook baie sterk onder die omstandighede. Toestemming om rupees ruil vir dollars op 'n uitgestelde basis (van die een end, natuurlik) teen 'n koers verskil van die sigkoers (amptelike koers wat waarskynlik vaste bly totdat die datum van vereffening) sou 'n duidelike geval van wees belang-gebaseerde lening. Maar, as die aanname van vaste wisselkoers is ontspanne en die huidige stelsel van wisselende en vlugtige wisselkoerse is veronderstel om die geval te wees, dan is dit bewys kan word dat die saak van Riba al-nasia breek. Ons herskryf sy voorbeeld: Dit sou wel, slegs indien die geldeenheid risiko is nie bestaan ​​nie (wisselkoers bly by 01:20), of word gedra deur die verkoper van dollars (koper terugbetaal in rupees en nie in dollars). As die voormalige is waar, dan is die verkoper van die dollar (uitlener) ontvang 'n voorafbepaalde terugkeer van tien persent wanneer hy vat Rs1100 ontvang op die vervaldatum in 55 (teen 'n wisselkoers van 01:20). Maar, as die laasgenoemde is waar, dan is die terugkeer na die verkoper (of die man wat uitleen) is nie voorafbepaalde. Dit hoef nie eens positief wees. Byvoorbeeld, as die roepee-dollar-wisselkoers styg tot 01:25, dan is die verkoper van die dollar sal ontvang slegs 44 (R 1100 omskep in dollar) vir sy belegging van 50. Hier twee punte is opmerklik. Eerstens, wanneer 'n mens veronderstel 'n vaste regime wisselkoers, die onderskeid tussen geldeenhede van verskillende lande kry verdun. Die situasie word soortgelyk aan die uitruil van pond met sterlings (geldeenhede wat deel uitmaak van dieselfde land) teen 'n vaste koers. Tweedens, wanneer 'n mens veronderstel 'n vlugtige wisselkoers stelsel, dan net so 'n mens kan uitleen visualiseer deur middel van die buitelandse valuta mark (meganisme in die voorbeeld hierbo voorgestel), kan 'n mens ook uitleen visualiseer deur middel van enige ander georganiseerde mark (soos vir kommoditeite of aandele .) as een vervang dollars vir aandele in die voorbeeld hierbo, sou dit as gelees: in hierdie geval ook soos in die vorige voorbeeld, keer terug na die verkoper van die aandele kan negatief wees as aandeelprys styg tot R 25 op die vereffeningsdatum. Dus, net soos opbrengste in die aandelemark of kommoditeitsmark is Islamically aanvaarbaar as gevolg van die prysrisiko, so is opbrengste in die geldeenheid mark as gevolg van skommelinge in die pryse van geldeenhede. 'N Unieke kenmerk van thaman haqiqi of goud en silwer is dat die intrinsieke waarde van die geldeenheid is gelyk aan sy sigwaarde. Dus, die vraag van verskillende geografiese grense waarbinne 'n gegewe geldeenheid, soos dinar of dirham sirkuleer, is heeltemal irrelevant. Goud is goud of in land A of land B. Dus, wanneer geldeenheid van die land 'n gemaak van goud verruil vir geldeenheid van die land B, ook van goud gemaak is, dan enige afwyking van die wisselkoers van die eenheid of uitstel van die nedersetting deur enigeen van die partye kan nie toegelaat word as dit duidelik sou betrek Riba al-Fadl en ook Riba al-nasia. Maar wanneer papier geldeenhede van land A is verruil vir papier geldeenheid van die land B, van die geval heeltemal anders wees. Die prysrisiko (wisselkoersrisiko), indien positief, sal enige moontlikheid van Riba al-nasia in die uitruil met uitgestelde nedersetting uit te skakel. Maar as prysrisiko (wisselkoersrisiko) is nul, dan sal sulke valutaverskille kan 'n bron van Riba al-nasia wees as uitgestelde nedersetting is permitted7.


No comments:

Post a Comment